Fizetési lehetőségek

Fizetési módok

A fizetési módot a megrendeléskor választhatja ki. A megrendelt tételeket kiegyenlítheti; készpénzben, banki előre utalással és biztonságos online bankkártyás fizetéssel - a Simple Pay rendszerén keresztül - a bank által elfogadott kártyatípusok segítségével.

  1. Telephelyen való átvétel; készpénzes & bankkártyás fizetés
  • A megrendelt termékek átvételére a telephelyünkön is van lehetőség. Készpénzes és bankkártyás fizetésre is van mód.
  • Minden hétköznap 08:00-15:00 között a következő címen: 2360 Gyál, Gorcsev Iván utca 1. van lehetőség a megrendelt termék átvételére.
  • A termék megvásárlására csak 18 éven felüli személy jogosult, a termék átvétele előtt erre alkalmas igazolványt kell bemutatnia.
  • A megrendelt termékek átvételére 3 munkanapig van lehetőség. Utána a megrendelés automatikusan törlődik.

 

  1. Házhozszállítás, készpénzes/bankkártyás fizetés - utánvéttel
  • A megrendelt termékek kiszállítását Szolgáltató szerződéses partnere, a GLS vagy MPL futárszolgálat végzi. A szállításról a Felhasználó külön értesítést kap SMS –ben, e-mailben vagy telefonon.
  • Ha a termék megvásárlására csak 18 éven felüli személy jogosult, a termék átvétele előtt erre alkalmas igazolványt kell bemutatnia. Ennek megtörténtét a szállító a szolgáltató részére feljegyzi. Ilyen árucikk nem adható át 18 év alatti személynek.
  • A számla a szállítás felhasználó által elfogadott költségét tartalmazza. A Szolgáltató szállítási értékhatártól, vagy mennyiségtől függően jogosult a webshopban ingyenes szállítást felajánlani.
  • A termék(ek) a számlával együtt készpénz vételár kifizetése ellenében a megrendelésben regisztrációban megadott szállítási címen átadásra kerül(nek).
  • Fontos tudni, hogy a kiszállítás munkaidőben történik, ezért kérjük, olyan címet adjon meg, ahol ebben az időben tartózkodik. Ha a házhoz szállítás meghiúsul, szállítónk új szállítási időpontról értesíti a felhasználót, ha ekkor is sikertelen, harmadszor is kísérletet tesz a kézbesítésre. Ha ez is sikertelennek bizonyul, az áru visszakerül a Szolgáltatóhoz, és szolgáltató megrendelése törlésre kerül.
  • Az utánvétes fizetés egyszeri díja: 500 Ft, mely a fizetés választásakor egyből a megrendelés öszegéhez adódik.

 

  1. Házhozszállítás, banki előre utalásos fizetés
  • A Felhasználó megrendelése után a Szolgáltató automatikusan visszaigazolja a megrendelést.
  • A megrendelés visszaigazolása tartalmazza a fogyasztó által választott fizetési módot, illetve a Szolgáltató bankszámlaszámát, amire a Felhasználónak a vásárlás után 3 munkanap áll rendelkezésre az elfogadott vételár és szállítási költség átutalására, a megadott idő leteltével a megrendelés automatikusan törlődik.
  • Valamint a közlemény mezőbe kérjük feltüntetni at öt jegyű ( pl.: #17101 ) megrendelési azonosítót, amit az automatikus megrendelési visszaigazoló e-mailben talál.
  • A megrendelt és kifizetett termékek egyeztetett kiszállítását a banki átutalást követően a Szolgáltató szerződéses partnere, a GLS vagy MPL futárszolgálat végzi.
  • A szállításról a Felhasználó külön értesítést kap e-mailben, SMS -ben vagy telefonon.
  • Ha a termék megvásárlására csak 18 éven felüli személy jogosult, a termék átvételekor erre alkalmas igazolványt kell bemutatnia a megrendelőnek. Ennek megtörténtét a szállító a szolgáltató részére feljegyzi. Olyan külső pontra, ahol nem ellenőrizhető az átvevő születési éve, hogy jogosult átvenni a csak 18 éven felüliek által átvehető terméket, termékeket, a webshop nem szállít ki.
  • A számla a szállítás felhasználó által elfogadott költségét tartalmazza. A Szolgáltató szállítási értékhatártól, vagy mennyiségtől függően jogosult a webshopban ingyenes szállítást felajánlani.
  • A termék(ek) a számlával együtt a megrendelésben/regisztrációban megadott szállítási címen az átvételkor átadásra kerül(nek).
  • Fontos tudni, hogy a kiszállítás munkaidőben történik, ezért kérjük, olyan címet adjon meg, ahol ebben az időben tartózkodik. Ha a házhoz szállítás meghiúsul, szállítónk új szállítási időpontról értesíti a felhasználót, ha ekkor is sikertelen, harmadszor is kísérletet tesz a kézbesítésre. Ha ez is sikertelennek bizonyul, az áru visszakerül a Szolgáltatóhoz, és szolgáltató megrendelése törlésre kerül.
  • Bankszámlaszám:

A fizetendő összeget cégünk 10918001-00000088-24010001 ( UNICREDIT )  számú bankszámlájára kérjük átutalni.

 

  1. Házhozszállítás, onlinebankkártyás fizetéssel

 

  • A Felhasználó megrendelését azonnal kifizetheti a webshopban online-bankkártyájával a Simple Pay-en keresztül.
  • A fizetés a Simple Pay, mint szerződéses partner oldalának fizetési felületén történik. A bankkártyás fizetést követően a Simple Pay rendszere visszaigazolást ad a fizetés sikerességéről. Ha a fizetés sikeres volt, a megrendelt áruk összeállítása és kiszállítása elkezdődik. Erről a fogyasztót a webshop e-mailben értesíti.
  • A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt a Simple Pay fizetőoldalára irányítjuk, ahol a jelenleg elérhető legbiztonságosabb, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál az "onlinebankkártyás fizetés" feliratra kattintsanak, majd a Bank fizetési szerverén a kártya számát, le-járati dátumát, valamint a hátoldalán található ellenőrzőkódot (CVC/CVV) megadják. A Bank a dombornyomott VISA és Mastercard, Visa Electron (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően), valamint azon Maestro kártyákat fogadja el, melyekhez ellenőrzőkód (CVC) került kibocsátásra. Amennyiben az Ön Maestro bankkártyáján ilyen nem található, érdeklődjön Bankjánál.
    A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogad-hatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.
  • Kártyabirtokos részéről felmerült reklamáció esetén:
    a) a reklamáció benyújtásának módja és feltételei, beleértve az online vitarendezési platformra mutató link az EU 524/2013 rendelet szerint (https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&reload=false)
  • A megrendelt és kifizetett termékek egyeztetett kiszállítását Szolgáltató szerződéses partnere, a GLS vagy MPL futárszolgálat végzi. A szállításról a Felhasználó külön értesítést kap e-mailben, SMS -ben vagy telefonon.
  • Ha a termék megvásárlására csak 18 éven felüli személy jogosult, a termék átvételekor erre alkalmas igazolványt kell bemutatnia a megrendelőnek. Ennek megtörténtét a szállító a szolgáltató részére feljegyzi. Olyan külső pontra, ahol nem ellenőrizhető az átvevő születési éve, hogy jogosult átvenni a csak 18 éven felüliek által átvehető terméket, termékeket, a webshop nem szállít ki.
  • A számla a szállítás felhasználó által elfogadott költségét tartalmazza. A Szolgáltató szállítási értékhatártól, vagy mennyiségtől függően jogosult a webshopban ingyenes szállítást felajánlani.
  • A termék(ek) a számlával együtt a megrendelésben/regisztrációban megadott szállítási címen az átvételkor átadásra kerül(nek).
  • Fontos tudni, hogy a kiszállítás munkaidőben történik, ezért kérjük, olyan címet adjon meg, ahol ebben az időben tartózkodik. Ha a házhoz szállítás meghiúsul, szállítónk új szállítási időpontról értesíti a felhasználót, ha ekkor is sikertelen, harmadszor is kísérletet tesz a kézbesítésre. Ha ez is sikertelennek bizonyul, az áru visszakerül a Szolgáltatóhoz, és szolgáltató megrendelése törlésre kerül.

    Packeta/MPL Posta csomagpontra szállítás, onlinebankkártyás fizetéssel

  • A Felhasználó megrendelését azonnal kifizetheti a webshopban online-bankkártyájával a Simple Pay-en keresztül.
  • A fizetés a Simple Pay, mint szerződéses partner oldalának fizetési felületén történik. A bankkártyás fizetést követően a Simple Pay rendszere visszaigazolást ad a fizetés sikerességéről. Ha a fizetés sikeres volt, a megrendelt áruk összeállítása és kiszállítása elkezdődik. Erről a fogyasztót a webshop e-mailben értesíti.
  • A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt a Simple Pay fizetőoldalára irányítjuk, ahol a jelenleg elérhető legbiztonságosabb, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál az "onlinebankkártyás fizetés" feliratra kattintsanak, majd a Bank fizetési szerverén a kártya számát, le-járati dátumát, valamint a hátoldalán található ellenőrzőkódot (CVC/CVV) megadják. A Bank a dombornyomott VISA és Mastercard, Visa Electron (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően), valamint azon Maestro kártyákat fogadja el, melyekhez ellenőrzőkód (CVC) került kibocsátásra. Amennyiben az Ön Maestro bankkártyáján ilyen nem található, érdeklődjön Bankjánál.
    A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogad-hatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.
  • Kártyabirtokos részéről felmerült reklamáció esetén:
    a) a reklamáció benyújtásának módja és feltételei, beleértve az online vitarendezési platformra mutató link az EU 524/2013 rendelet szerint (https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&reload=false)
  • A megrendelt és kifizetett termékek egyeztetett kiszállítását Szolgáltató szerződéses partnere, a Packeta/MPL futárszolgálat végzi. A szállításról a Felhasználó külön értesítést kap e-mailben, SMS -ben vagy telefonon.
  • Ha a termék megvásárlására csak 18 éven felüli személy jogosult, a termék átvételekor erre alkalmas igazolványt kell bemutatnia a megrendelőnek. Ennek megtörténtét a szállító a szolgáltató részére feljegyzi. Olyan külső pontra, ahol nem ellenőrizhető az átvevő születési éve, hogy jogosult átvenni a csak 18 éven felüliek által átvehető terméket, termékeket, a webshop nem szállít ki.
  • A számla a szállítás felhasználó által elfogadott költségét tartalmazza. A Szolgáltató szállítási értékhatártól, vagy mennyiségtől függően jogosult a webshopban ingyenes szállítást felajánlani.
  • A termék(ek) a számlával együtt a megrendelésben/regisztrációban megadott szállítási címen az átvételkor átadásra kerül(nek).

  Packeta/MPL Posta csomagpontra szállítás, banki előre utalásos fizetéssel

  • A Felhasználó megrendelése után a Szolgáltató automatikusan visszaigazolja a megrendelést.
  • A megrendelés visszaigazolása tartalmazza a fogyasztó által választott fizetési módot, illetve a Szolgáltató bankszámlaszámát, amire a Felhasználónak a vásárlás után 3 munkanap áll rendelkezésre az elfogadott vételár és szállítási költség átutalására, a megadott idő leteltével a megrendelés automatikusan törlődik.
  • Valamint a közlemény mezőbe kérjük feltüntetni at öt jegyű ( pl.: #17101 ) megrendelési azonosítót, amit az automatikus megrendelési visszaigazoló e-mailben talál.
  • A megrendelt és kifizetett termékek egyeztetett kiszállítását a banki átutalást követően a Szolgáltató szerződéses partnere, a Packeta/MPL futárszolgálat végzi.
  • A szállításról a Felhasználó külön értesítést kap e-mailben, SMS -ben vagy telefonon.
  • Ha a termék megvásárlására csak 18 éven felüli személy jogosult, a termék átvételekor erre alkalmas igazolványt kell bemutatnia a megrendelőnek. Ennek megtörténtét a szállító a szolgáltató részére feljegyzi. Olyan külső pontra, ahol nem ellenőrizhető az átvevő születési éve, hogy jogosult átvenni a csak 18 éven felüliek által átvehető terméket, termékeket, a webshop nem szállít ki.
  • A számla a szállítás felhasználó által elfogadott költségét tartalmazza. A Szolgáltató szállítási értékhatártól, vagy mennyiségtől függően jogosult a webshopban ingyenes szállítást felajánlani.
  • A termék(ek) a számlával együtt a megrendelésben/regisztrációban megadott szállítási címen az átvételkor átadásra kerül(nek).
  • Bankszámlaszám:

A fizetendő összeget cégünk 10918001-00000088-24010001 ( UNICREDIT )  számú bankszámlájára kérjük átutalni.

    Packeta/ MPL Posta csomagpontra szállítás, készpénzes/bankkártyás fizetés - utánvéttel

  • A megrendelt termékek kiszállítását Szolgáltató szerződéses partnere, a Packeta/MPL futárszolgálat végzi. A szállításról a Felhasználó külön értesítést kap SMS –ben, e-mailben vagy telefonon.
  • Ha a termék megvásárlására csak 18 éven felüli személy jogosult, a termék átvétele előtt erre alkalmas igazolványt kell bemutatnia. Ennek megtörténtét a szállító a szolgáltató részére feljegyzi. Ilyen árucikk nem adható át 18 év alatti személynek.
  • A számla a szállítás felhasználó által elfogadott költségét tartalmazza. A Szolgáltató szállítási értékhatártól, vagy mennyiségtől függően jogosult a webshopban ingyenes szállítást felajánlani.
  • A termék(ek) a számlával együtt készpénz vételár kifizetése ellenében a megrendelésben regisztrációban megadott szállítási címen átadásra kerül(nek).
  • Az utánvétes fizetés egyszeri díja: 500 Ft, mely a fizetés választásakor egyből a megrendelés öszegéhez adódik.

A Simple Pay ÁLTAL ELFOGAFOTT BANKKÁRTYATÍPUSOK:

    1. Kiszállítási díjszabás:

    2. Átvétel  Szállítási díj
      Személyesen ( 2360, Gyál Gorcsev Iván utca 1. )  ingyenes
      GLS futárszolgálattal - házhozszállítás

      1.500 Ft -> 30.000 Ft alatti vásárlás esetén.

      30.000 Ft felett a szállítás ingyenes.

      MPL futárszolgálattal - házhozszállítás

      1.990 Ft -> 30.000 Ft alatti vásárlás esetén.

      30.000 Ft felett a szállítás ingyenes.

      MPL postán maradó/postapont

      1.190 Ft -> 30.000 Ft alatti vásárlás esetén.

      30.000 Ft felett a szállítás ingyenes.

      Packeta futárszolgálattal - csomagpont

      1.390 Ft -> 30.000 Ft alatti vásárlás esetén.

      30.000 Ft felett a szállítás ingyenes.

     

Hírek

expand_less