A portói borok évszázadok óta a világ legkedveltebb “erősített borai” közé tartoznak, amelyeknek alapját szinte kizárólag a Portugália északi részén található Dourói-völgy sziklás, meredek lejtőin termesztett szőlők adják.
A Wine Intelligence felmérése a fogyasztók visszajelzéseit tartalmazza a márkák egészségére vonatkozó kulcsfontosságú intézkedésekről 23 kulcsfontosságú borpiacon. A Yellow Tail 2023-ban ismét az első helyet foglalja el, a márkaerő-index pontszámai 2,5 ponttal emelkedtek a 2022-es olvasathoz képest, és 8,8 ponttal megelőzték az összes többi bormárkát. A Yellow Tail 10 piacon ért el top helyezést, és az egyetlen ausztrál bormárka volt, amely globálisan is bekerült a top 3 listára.
Libby Nutt, a Casella Family Brands globális marketing- és exportértékesítési igazgatója úgy véli, hogy a Yellow Tail folyamatos sikere annak köszönhető, hogy a márka világszerte erős kapcsolatot tart a fogyasztókkal.
"Hihetetlenül büszkék vagyunk arra, hogy megőriztük a világ legerősebb és legkedveltebb bormárkájaként elfoglalt helyünket. Ez valóban annak a kapcsolatnak a bizonyítéka, amelyet a Yellow Tail világszerte kiépített a vásárlóinkkal, valamint mindazoknak a kemény munkájának, akik részt vesznek nagyszerű boraink létrehozásában.”
Nutt így folytatja: "A Yellow Tail célja, hogy nagyszerű ízű borokat hozzunk létre, amelyeket mindenki élvezhet, és az, hogy világszerte a legkedveltebb márkaként ismerik el, rávilágít arra, hogyan folytatjuk a növekedést ezzel a vezérelvvel az élen."
A 2001-es szerény kezdetekből a Yellow Tail a világ egyik vezető és legismertebb borává nőtte ki magát. Ma a Yellow Tail-t a Casella család hatodik generációja készíti a családi tulajdonban lévő borászatban, az ausztráliai Yendában, és Ausztrália egyik legnagyobb borexportőrének számít.
Ugrás a YELLOW TAIL BOROKRA!